GoRgEoUs!

VIP Followers

Friday, May 6, 2011

My birthday is today

 (gambar ehsan dr google....hehehe....)

 Salam u olls!...lama rasanya tak update blog....dan tetiba ari nie nak update jugak....semangat nie sebabbbb.....
ari nie BESDAY AKU!!!....yeaa......dah tua.....ngeh3....

Ari nie genaplah umur aku 33 tahun....terasa cepat betul masa berlalu....tapi jiwa masih maintain muda...kui3....nak jugak....

Malam tadi pukul 0005 hrs, hubby antar msg....wish appy besday....tq darling....hadiah?....hadiah aku tak tau apa sbb aku belum balik melaka lagi....plus starting next week aku dh kena travelling balik....aku tak kisah pun....janji hubby aku tak lupa besday aku, aku dh bahagia....cuma kl dpt hadiah, bonus utk aku...hehehe....
biasa hubby aku akan bagi something....mcm last year dpt jam tangan....candle lite dinner kat hotel....tq hub.....luv u.... :)

aku tak mengharapkan hadiah grand2...sesuailah dengan kehidupan kami yg sederhana.....yg penting hubby tak lupakan aku.....
ok lah...sajer jer nk bgtau sumer org yg besday aku ari nie....hua3....

Untuk kawan2 yg wish aku besday tu, tq so much guys....really appreciate it!....anddddd.......happy weekend!...

4 comments:

Trying To Be Muslim.. said...

Assalamualaikumwbh Kak Tasya....

Owh...selamat hari lahir sis...semoga dikurniakan keberkatan usia & rezeki yang berpanjangan....Amen..

PSsst: Ayu busy giler and lameee dah tak blog hop!!!

Gorgeous78 said...

w'salam w.b.t

Thank you dear....harap2 begitulah...amen...

tu lah...rindu nak tgk masakan Ayu nie....hehehe....

The Cendol Champion said...

happy bday darling!baby may kan!

Gorgeous78 said...

tq tie.....yup...i'm baby May...hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers