GoRgEoUs!

VIP Followers

Wednesday, May 18, 2011

Meroyans!...ahaks!

Salam u olls!...semalam kan cuti Wesak....tetiba kaki nie gatal ajak mak & adik aku berjalan2...dah lama giler tak gie low yat...dan dh lama tak shopping beb....hajat nk tukar fon dh lama...asik tertangguh jer....maklumlah duit tak de....huhu....

Alhamdulillah, nie dh ada duit terlebih sikit...jadi hajat yang tak kesampaian tu di sampaikan lah....
Kerja gila yg aku buat semalam adalah membeli gadget yg sampai tak hingat dunia....dah lama aim BB fon....dah penat pakai smart fon (boleh pulak ek...)hehehe....pastu rembat lah ...Bold 9780....mak aku lak rembat Curve 9300 3G...

 (gambar ehsan En Google)

Pastu jalan2 lagi....cari kedai samsung pulak....aku ngan mak aku rembat Galaxy tab pulak sowang 1....aku mmg dah teringin...mak aku lak tetiba tak boleh tahan....dia rembat jugak...hahaha....so skang cucu2 dia tak gaduh dah lah...sowang pakai iPad, sowang pakai galaxy tab....


 (gambar ehsan En Google)

tapiiii......disebabkan aku mmg dh ada PSP, jadi aku tak nak kasi anak2 aku gaduh, aku pun belikan 1 lagi PSP Go utk kakak....sbb yg tu slide...aku takut anak aku yg kecik tu patahkan.....
(nie pun En Google punya)

 pastuuuu.....adik aku lak, dah lama dia mengidam PS 3...so tertunailah hasrat dia semalam.....

Selesailah sudah aktiviti mengshopping sakan....sampai rumah kol 7....pastu hujan pulak semalam....perghhh!!...layanlah....layan apa?....layan gadget barulah...heehee.....anak2 ngan PSP masing2....
sampai abislah bateri PSP tu anak2 aku layan....pastu aku terus ajak diorg balik rumah dan tido....esokkan nak sekolah.....si kakak mmg kena control main game nie....minggu depan nak exam....dpt B jer, aku cakap, no PSP....sekejaplah....hehehe.....cuma aku senyap2 jer....nnt dh cukup haul hukuman, baru bagi balik.....

Sekian saja update utk hari nie....jumpa lagi....esok aku dh terbang ke Bintulu....babai.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers