GoRgEoUs!

VIP Followers

Friday, October 14, 2011

Bahasa apa lagi nk cakap??....

Salam u olls.....sejak 2 menjak nie akak bz lah sesangat....bz dgn biz PB, coklat homemade, kek coklat lembab dan yg terbaru, actually baru dikomersialkan oleh aku, muffin...hehehe...org lain dh basi, aku br nk jual...sblm nie wat makan2 family jer....

dan minggu nie jugak bz pasal PPA....PPA?...apa ke bendanya tu?....kuikuikui....tu lah Personal Performance Assessment untuk tgk tahap kebagusan kita bekerja....bagus ke?....sendiri mau ingatlah...so kat ofis nie demam PPA lah....perghhh!!....dan aku salah sorg yg tgh demam PPA....penat wei....tu blm citer bab travelling ke sana ke mari...(bz lah sangat kan....hehehe)

Tapi, dalam sibuk2 nie....ada perkara yg membuatkan aku marah....aku cuba mempositivekan diri agar tenang....tapi rasanya tak berapa nk positive lah sebab company yg dok call aku nie, dh byk kali call....dan yg aku pelik, berlainan org tp dr company yang sama.....
Diorg nie tak de communication ke?...or list yg org dh reject polisi insuran mereka?....hmmmm.....nak aku jadi consultant ke?....dr awal staff dia call, aku dh cakap, aku dh ada insuran...tak minat nak tambah dan nk dengar.....pastu bulan depan org lain pulak call...citer benda sama....aku dh kata tak minat....ari nie ada lagi yang call....arghh!!!...bikin aku panaslah....saper tgk drama siri Supermak?...aku yg org jahat leh kuar api tue....haaa....marah nie.....

Tapi tak pe lah....aku marah sekejap jer....

Citer asalnya nk letak gambar coklat yg aku sedang buat sekarang nie....boleh tahan lah banyaknyer order aku kali nie....750 bijik coklat siap packing....1 pack 3 bijik...so total 250 pack....hamik ko....seb baik aku ada bibik yg berhemah....dia lah yg tolong aku sepanjang aku gie kerja nie...tapi bukan tolong kosonglah...aku bagilah dia upah....
sementara tue tgk gambar nie dulu....xpected siap Sabtu nie, which mean, esok ar....sbb Ahad nie nak bawak anak2 aku main2 kat mana2 tmpt permainan menggantikan 2 minggu masa aku bz ngan travelling ari tue....
My childrens are my soul and my heart....my hubby too...hehehe....(tetiba jiwang)....

Design kali nie...simple jer.....




Anyone yang interested to order, u r most welcomed....tak kisahlah apa majlis pun.....tapi mintak tolong sangat supaya, at least lah, seminggu awal utk preparation...nak tgk design lain leh tgk kat label "Chocolovier".

Calling2 k... 019-6646236

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers