GoRgEoUs!

VIP Followers

Wednesday, October 5, 2011

My new journey with PB

Salam u olls!....dah lama rasanya tak menyentuh blog aku nie...hmmmm.....macam2 nak tulis nie...tapi aku try susun atur idea2 aku nie supaya tak membuak2 sangat sampai jadi mengarut2...hehe...

Well, since last month aku dah mengorak langkah menjadi seorg businesswoman....walaupun langkah masih baru, tapi bahangnya sangat terasa...bahang apa?...positive?...negative?....nie yg part best nak citer....

Alhamdulillah aku ditemukan dengan leader yang sangat baik dan very humble....setakat aku mula join, tak putus2 ilmu yg diberi pada aku sehingga aku tak sempat untuk rasa pudar semangat dalam hati nie....walaupun agak penat sbb siang bekerja pastu malam menimba ilmu, tapi aku puas....bukan calang2 orang yg nak berkongsi ilmu serta tips2 kejayaan....setiap ilmu yg diberi serta dorongan yg tak putus2, hati nie sentiasa berkobar2 dan tak putus2 untuk giat menjalani perniagaan hebat ini....

Citer PREMIUM BEAUTIFUL...saper yang tak kenal?....korset hebat yg tiada tandingi dan sgt selamat....actually belas tahun yg lepas aku dah dikenalkan dgn product nie....tapi bukan aku yang pakai...tapi mak aku...sbb masa tu dia ada ketumbuhan dalam perut dan hampir di bedah...kemudian seorg kawannya memperkenalkan korset tersebut dan alhamdulillah ketumbuhan kecut dan terus hilang....sampai skang mak aku masih pakai.....dan kini hati aku terbuka untuk merasai sendiri kehebatannya serta join perniagaan untuk menjana pendapatan lebih....aku bukan pakai untuk kurus, tapi pakai untuk mencegah dari penyakit2 yang kita takuti....iaitu kanser servik dan buah dada.....

Insya'Allah by another 2 weeks, my company akan buat health talk mengenai kanser servik dan buah dada...so aku bercadang untuk berkongsi dengan kawan2 di luar sana agar mereka2 di luar sana sedar bahawa jika tidak diambil langkah berjaga2, penyakit ini tanpa segan silu akan hinggap di badan kita....

So, my blogger frens dan kawan2 di luar sana, marilah sama2 ambil peluang untuk aku share kan cerita tentang kehebatan baju dalam PB ini supaya kita sedar bahawa selama ini kita tersalah tafsir tentang penggunaan korset hebat Beautiful ini....

Yang berminat boleh PM aku directly....sekadar berkongsi cerita....

Tasya - 019-6646236

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers