GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, September 20, 2011

Masanya telah tiba

Salam u olls!!....sori lah...aku nie kejap muncul, kejap tenggelam...sowi lah....selagi namanya makan gaji, gini lah...TAPI......hehehe...tetiba semangat....aku bakal mengubah cara hidup aku....tapi biarlah rahsia dulu sebab kl x jadi, wat malu jer....

Kan ada 1 entry tu aku mengeluh...bilalah aku nak berubah?....dan tetiba semalam semangat aku lain macam memuncaknyer....citernyer gini.....
Semalam aku lunch ngan member lama....dah 13 tahun tak jumpa beb....Ya Allah!...rasa bersyukur sangat dengan pertemuan ini....ada 2 agenda aku nak jumpa dia semalam....1 pasal dh lama x jumpa lah kan.....1 lagi, jeng...jeng...jeng.....tu aku citer kemudian bila aku berjaya mengorak langkah yang pertama...tak guna nak citer lebih2 kalau benda tak nampak lagi...nnt menyebabkan org salah tafsir....tapi percayalah...bila aku berjaya nanti, aku pasti membawa bersama orang2 yang ingin turut serta berjaya, mengatur langkah spt mana aku hari ini....yang baru hendak bermula....so, kita lupakan dulu kisah misteri ini.....

Kawan aku nie dh berjaya sekarang nie....mmg jauh nak dibandingkan diri aku dgn dia...aku bangga mempunyai kawan yg berjaya seperti dia....masih ramai lagi kawan2 lama aku yg telah pun berjaya...tapi aku hanya berkesempatan berjumpa dengan dia dan dia sangat low profile orangnya....kagum aku dengannya....
Asalnya dia hanyalah seorg guru....tapi sekarang dia adalah salah seorg dari businesswoman yang berjaya dan tidak pernah angkuh dengan kejayaannya....memang aku kagum.....

Oleh kerana itu kawan2, aku telah berazam yang aku akan berubah....dia telah menghulurkan tangannya, dan tiba masanya aku menyambut tangan itu....

My journey has begin.......

1 comment:

eLimici0us said...

f0ll0w me, i'll f0ll0w u back

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...