GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, September 6, 2011

Update Raya - 6 Syawal

Nie rasanya last utk update xtvt raya kot....sebab semalam (5hb) aku dah masuk kejer....huh!!....malas tul nak masuk kejer.....

Raya ke-6 nie adalah hari aku balik KL...maklumlah esok nak masuk kejer, anak2 dah start sekolah.....
Kitorg plan nak balik awal sebab takut jam....jadik hubby balik kejer awal (kejer shift malam)....beg sumer dah siap packing malam tu...so, hubby sampai jer, terus masukkan beg dalam keter....balik Melaka ari tu pakai keter hubby...so, besarlah bonetnya...skali balik naik MyVi aku yg cute nie, jenuhlah sumbat beg kasi muat jugak....tu pun oven aku tak pat wat balik jugak....hampeh!....
So, bermulalah perjalanan ke KL....aku plan kalau sampai awal dan jalan clear, nak bawak anak2 gie Zoo Negara....aku rasa nie the best time bawak diorg gie zoo memandangkan papa diorg pun ada kan...
Masa lepas jer tol simpang ampat, hati aku berdebar2....sebab takut jam....especially bila nak sampai Seremban.....alhamdulillah.....jalan clear.....aku punya lah happy....

Nampaknya hajat aku nak bawak anak2 gie zoo berjaya....perjalanan lancar dan kami sampai awal di KL...terus lah ke Zoo Negara....ok lah....jom tengok gambar.....



























Last but not least.....orang utan nie kim salam.....


With Love,
Tasya, Zain, Qistina & Qalish

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers