GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, September 6, 2011

Update Raya - 2 Syawal dan Syawal2 yang berikutnya.......

Nie sambungan dari 1 Syawal....

Aku nie kalau dah start update tu, bukan boleh....tak berenti lah nie....huahuahua!!.....sambung citer....

Raya ke-2:
Raya ke-2, hubby aku dah start kejer pagi...jadi tak de lah aktiviti kunjung-mengunjung lagi.....dari pagi sampai petang, most of the time, aku wat taik mata jer....hahahaha....nikmat betul rasanya.....aku hanya bangun wat lunch utk anak2 dan selebihnya bibik yg uruskan...sampai si Qalish sound aku.... "ibu nie tak de kejer lain yer...asik tidoooooooo jer".....ha!....kan dah kena sound.....aku pun cakaplah....nie lah masanya ibu nak berehat serehat2nya nak...nnt dah masuk kejer, tak leh dah.....best tak alasan aku....weiii......

Dalam kol 3 hubby kol....dia cakap member2 kejer nak dtg rumah....special request nak spaghetti.....hmmm....ok....aku pun bangun, siap2 pegi kedai dan beli segala barang2 nak wat spaghetti....kalau dah ada spaghetti, adalah mushroom sup...ye dak?..... :)
Bukan tu jer, aku sempat siapkan chocolate cake moist....citer banyak tak mau...jom tengok gambar spt biasa....

Menu: bolognaise spaghetti, mushroom soup, chocolate cake moist, kuih2 raya dan F&N Sarsi




Syukur alhamdulillah....member2 hubby sumernyer suka ngan menu malam tu....(kembang bontot mak...kui3)....

Raya ke-3:
Raya ke-3 pulak gie open house rumah kawan2 hubby....ada 2 open house...sorang tempat kejer hubby dan sorang lagi kawan lama kitorg...yg 2nd house nie hubby aku perform ar...member kitorg nie jemput liveband nyanyi dan tu pun member2 hubby aku....so ada 2 band yg perform malam tu....1 band, band hubby aku yang nyanyi lagu slow2 gitu...dan 1 band lagi, adalah kumpulan Putra (band nie campur ngan band Grong...ejaan aku tak sure betuk ke, tak?...sowiii)....rock kapaknyer.....sumer rambut panjang2 mengalahkan aku....pas hubby aku perform, kitorg stay lah dgr dalam 2 lagu dr Putra, then kitorg balik....lgpun hubby aku baru abis kejer...penat der.....

Raya ke-4:
Raya ke-4 kitorg gie open house rumah sepupu hubby pulak....dia nie ejen Tupperware...so malam tu dia buat open house plus ngan celebration untuk director2 bawah jajahan dia....seperti biasa....hubby aku nie kan family seni, jadi tak sah lah kalau tak de karaoke...tu kira norm lah....meriahlah sambutan raya di rumah sepupu hubby aku nie....tak lupa, hubby aku sempat nyanyi 2 lagu lagi sebelum balik....

Raya ke-5:
Raya ke-5 kitorg dh tak beraya rumah sapa2 lagi...raya ke-5 bawak anak2 gie tengok movie lak....tengok Smurfs....best citer tu...kelakar.....nie aksi anak2 aku bersama abang dan kakaknya....









gambar aku tak yah carik sebab aku yang tukang ambik gambar....huahuahua..... 

Raya ke-6 aku sambung post lain k....lgpun yg tu gambar lebih....c u! 

2 comments:

The Cendol Champion said...

sama rupa qistina dan kakaknya...ikut bapak erk

Gorgeous78 said...

memang sejibik pun....seb baik si Qalish ikut muka aku...kl tak, abis sumer papa dia sapu....tu pun kecik2 hati aku nie bila sedara-mara belah laki aku ckp sama ngan muka laki aku gak...padahal sbb sama botak jer....tunggu anak aku ada rambut nanti....huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers