GoRgEoUs!

VIP Followers

Thursday, July 19, 2012

Rahsia Nama Anda

Salam....tgh dok2 wat kejer nie, sambil2 tu bukak FB kat BB aku nie ha...tetiba tertengok 1 post yg sgt menarik perhatian aku....
Tajuk: Islamik dakwa design Nama manusia yang sering diganggu oleh Jin berdasarkan kajian. 
Fuh!...tajuk pun dh panjang....

Tapi tersentap gak ar dada aku nie ha...tetiba nama anak aku Qistina terpampang dan yg lagi sentap tu ayat nie....
Berdasarkan kajian beliau (Ustaz Sharhan Shafie), 60 - 70% anak2 yg pergi berubat dengan beliau bernama spt contoh;
1. Balqis - ketua jin
2. Qistina/Kistina - penghulu jin
3. Najwa - bisikan
4. Zaqwan/Zaquan
5. Badrisha/Badlisha/Herisha
Selalunya mempunyai banyak masalah spt sering sakit, berpenyakit 'berat' dan kronik, degil, kerap menangis, memberontak, hiperaktif dan sebagainya....

Haishh...berat benor masalah nama anak aku nie ha...walaupun sedikit sebanyak tu ada terkena, tp sejak dia dh bersekolah nie, dia dh kurang lh sakit2....tapi secara jujurnya, dr segi sikap, aku nampak lebih kpd ikut perangai ibu & papa dia...omputih ckp genetik...kuikuikui!!.....

Tak pe lh...nama pun kajian....yg aku sgt pasti, maksud nama anak aku QISTINA = KEADILAN....kan adil tu...hahahaha.....kkkk....saper2 nk test nama dia ke, anak dia ke, saper2 ke, leh gie jengah kat sblh kanan kat bwh nun...click jer...nnt dia tlg translatekan...

Selamat mencuba :)

Anak daro den :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...