GoRgEoUs!

VIP Followers

Sunday, July 22, 2012

Selamat Berpuasa

Salam Ramadhan....tup....tup...tup.....dah 2 hari kita berpuasa....dan harapnya masih belom terlambat untuk aku wish Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada sumer umat Islam di muka bumi ini....Semoga Ramadhan kali ini lebih bermanfaat kepada kita sumer dan penuh diberkati...amin...

Tahun nie anak dara aku tue semangat  sungguh nak berpuasa.....sejak seminggu yang lalu, sibuk menghitung hari nak berpuasa....semalam hari pertama dia berpuasa....bangun sahur tak susah....lepas sahur tido balik....tp bila bangun tido jer, bila dia dengar adik dia nk makan, tetiba dh merayu2 nak mintak berbuka....haishhh....sabor jer lh....tp aku bg semangat kat dia....semalam jer kat 30x lah mintak nk berbuka...Qistina...Qistina....

Ari nie pun pe'el dia sama....pagi2 dh mintak nk makan...siap marah adik dia mintak makanan depan dia...iskh...iskh...ada ka patut....Qistina....Qistina....semoga anak dara aku tu cekal & tabah berpuasa hingga ke akhir Ramadhan...amin...

Kepada sahabat2 di luar sana, sebagai penutup tirai untuk hari nie, aku memohon beribu kemaafan jika selama ini ada menyinggung perasaan, terkasar bahasa dan apa saja perbuatan yg menyakitkan hati secara sengaja atau tak....(dh macam nk raya :-) )

SELAMAT BERPUASA!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...