GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, November 2, 2010

"SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA"

Hari nie Tasya dapat ucapan nie dari sahabat2 yang menyayangi Tasya....Thanx a million guys....I LOVE U ALL!...so Tasya pun nak ucapkan ucapan yang sama kepada pembaca2 blog Tasya dan sahabat2 yang disayangi...terima lah....

Tegur aku jika aku mulai sombong…
Tegur aku jika aku mulai angkuh…
Kerana aku masih sangat perlu sahabat seperti kamu…
Hari ini, esok dan selamanya……

"SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA"


Persahabatan itu seperti tangan dgn mata...
Saat tangan terluka, mata menangis.
Saat mata menangis tangan menghapuskannya ...
"SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers