GoRgEoUs!

VIP Followers

Friday, December 9, 2011

Weekend datang dahhh!!!

Salam u olls!....suka nya aku....weekend kali nie menyeronokkan....mana tak sronot nyer....esok aku nak gie cuci rumah....yeayy!!....punyalah lama aku tunggu...last2 dapat jugak kunci.....walaupun rumah sekangkang kera, tapi yang penting aku beli sendiri....hehehe.....dan yang penting, aku tak perlu mengharungi jalan Hulu Yam tu lagi setiap hari...best....best....

Anak2 aku dah tak sabar nak duduk rumah baru....dan si kakak paling happy sebab dia boleh pegi sekolah baru....sebab sekolah lama dia asik kena buli....harap2 dengan sekolah baru, dia happy dan pelajaran dia naik semula....

Sebenarnya banyak benda aku nak update...tapi disebabkan kesibukan aku yang tahap gaban nie, asik tangguh jer lah....tengoklah, aku akan cuba nanti update psl aku gie Kuching baru2 nie...pastu of course update pasal rumah....

ok guys!....don't go anywhere...stay tuned!....hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...