GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, August 23, 2011

Aksi Q & Q & N di Taman KLCC

Salam sumer....alhamdulillah....dah 23 hari kita berpuasa....tinggal 6 hari jer lagi sebelum Ramadhan meninggalkan kita dan Syawal muncul pula.....
Alhamdulillah jugak sebab Allah masih memberi peluang utk aku bangun dr tido yang nyenyak dan diberi udara utk aku bernafas, memuji kebesaranNya....syukur alhamdulillah.....

N3 kali nie lak, nk post gambar2 anak2 aku bersama sepupunya masa poser 2 minggu yg lepas kl x silap, di taman KLCC....cadangnyer nk bawak gie tgk wayang....skali mak2 nya dh bershopping kat carrefour wangsa maju tu....tak hingat2 time...last2 adik ipar aku ajak gie bawak diorg swimming jer....tu mmg betul adhoc plan...time tu jugaklah gie beli suar pendek diorg....aku siap gie cari baju 10 hinggit utk anak2 aku tu....nk wat mandi2 jer....melayang gak ar duit ibu ari tu...suar doraemon tu lg mahal dr harga baju diorg....tp tak kesahlah nak...janji korg happy!!


Fr left: Nabil (baju oren), Qistina (baju pink) & Qalish (baju biru gelap)


bertambah gelap lah anak ku yg memang dh itam manis tu....


Si Qalish p main shower


Hamoi2....bukan main santai lagi anak dara aku tu....


 Aksi slow motion sambil tunjuk peace gitu....


Nie hero aku....spt biasa ngan posing2 dia


Nie model2 kelapa laut...(bak kata ayah Nabil a.k.a adik aku)





Nie perlawanan wrestling handicap.....hahaha!!....tak de ar....nie sebenarnya diorg main selamat2 kan org...tetiba dtg hero aku tu p duduk kat atas sepupu dia...tp dia x duduk abis....gurau jer....tgk gambar memang nmpk ganas...mcm kena buli...tp sebaliknya....lgpun aku ada dekat2 situ jer...takkan aku nak biarkan anak aku belasah sepupu dia kan...kan...kan....

k....aku nak citer bab lain di N3 yg lain pulak....babai.... ;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers