GoRgEoUs!

VIP Followers

Thursday, November 24, 2011

Adik rindu papa!

Salam u olls!....best nyer lah kejer ari nie....sebab aku tengah menghitung masa untuk balik ke Melaka...hmmm....dah 3 minggu rupanya aku tak jumpa hubby...huhu....we're too busy...dan yang kesiannya, my kids lah....si Qalish nie dah seminggu asik mengeluh....dengan nada yang sangat sedih, "ibu...adik rindu papa lah"...huhu....ibu miss papa too....hanya telefon jer pengubat rindu....ibu promise....nnt ibu ambik cuti kita balik jumpa papa k....

Allah tu Maha Mendengar....Dia mendengar rintihan anak kecil tu dan cantik jer planning yang diberi.....minggu nie Ahad Awal Muharram....jadi Isnin akan cuti ganti....dah dpt 3 hari...kemudian, aku ambik cuti lagi esok....total spend with my hubby are 4 days...yeayyy!!....mesti anak2 aku suka sangat....
Ya Allah!...tq so much.....dan peliharalah perjalanan kami anak-beranak pulang ke Melaka malam nie dengan selamat....Amin....

Tapikan....kitorg nak balik mlm nie tanpa pengetahuan hubby...aku nak buat surprise lah konon....tapi surprise nyer esok pagi sbb malam nie hubby aku kejer...so, kitorg akan jumpa dia esok pagi....tungguuuu....
So guys....tunggukan update i nanti k....aku dh plan untuk bawak anak2 bergumbira dan pasti bersama papa tersayang......mmuuahhh!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers