GoRgEoUs!

VIP Followers

Friday, November 11, 2011

Chocolate for Engagement

Salam dan salam sejahtera to all members and bloggers!.....pada hari Jumaat yg indah nie aku nak share ngan korg aktiviti aku malam tadi....walaupun aku kurang sihat, tp ada kerja yang belum diselesaikan, aku harus kuatkan semangat, cekalkan hati, siapkan tempahan kawan ofis...nama dia Sakinah...dia actually new staff at my department...kebetulan masa aku buat coklat sampai 750 bijik untuk 1 event tu, dia ternampak coklat tu dan dia terus tanya...."akak, kalau sy nak tempah untuk Majlis Bertunang, boleh tak?"...iskh...iskh...iskh...apsal x boleh dik...akak nie sumer majlis akak buat...pastu apa lagi, aku bukak lah blog aku suh dia gie melawat, then bgtau aku design apa dia nak buat....Sakinah nk hadiahkan pada kawan dia yang bertunang esok....Selamat Bertunang kawan Sakinah...heheee....

Citer banyak tak guna....jom tgk gambar hasilnya malam tadi....(nie maid aku tolong jugak...kl x, pengsan ar....saper nk tolong kemas ngan basuh kalau maid aku takde?..aku lah...huwaaa....tq bibik)....



Kalau saper2 teringin tu, dialu2kan order....kalau macam nie harga dia RM30 hinggit jer....(tak termasuk penghantaran....yg kena pos tu, faham2 lah yer..)....

Happy weekend guys!....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers