GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, November 15, 2011

Ngantuk entry

Salam u olls!!...N3 kali nie psl menu makan tghr beserta celoteh2 lain....kira N3 rojak lah nie....

Eh!...korang sumer apa lunch ari nie?...aku ari nie jauh sikit gie makan....ari nie aku ngan ofismate gie makan sotong kari kat Dato' Keramat....macam mengidam lak....tapi sotong kari dia memang marbeles lah....tapiiii.....aku nyer menu telur goreng sweet sour ngan sayur taugey....hahaha....ambik kuah sotong jer....sebabnyer, sotong dia...mak aii...besor u.....aku memang x abis lah makan.....so aku ambik yg mampu aku abiskan jer...abis jer makan, sempat lagi aku bungkus sebungkus mertabak ayam.....takut2 terlapar kol 3 kang...ayat tak boleh blah kan....kuikuikui!!!.....

Tapi kan korang, bila dah smpi ofis, dok jer depan PC, mata dh kuyu....dah terbayang2 tilam, bantal.....syiok gitu....ngantuk weh.......camner nie???.....huwaaa (menguap nie)....org melaka cakap, sangap...

NGANTUK.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...