GoRgEoUs!

VIP Followers

Thursday, November 10, 2011

Aku penat.....mintak tenaga....

Salam u olls!....ari nie aku kurang produktif...lemau jer....sejak sebulan yg lepas nie aku asik pening pale jer....ha!!....ke situ pulak...tak mengandung....aku nie mmg dr muda ada masalah tekanan darah rendah....dan aku rasa lately nie sympton2 tu dh dtg balik....pandangan dah berpinor2 ajer nie...td tak tahan sgt gie berehat sekejap kat surau....aku chat ngan Yatie...aku bgtau dia yg aku penat....badan aku dh bekerja dalam kadar yang maksima dan memerlukan rehat.....mau tak nyer....sejak pindah KL, aku kena bangun seawal 5.45 am....pastu paling lewat 6.30 am aku kena gerak...nie dpt gerak 6.30 am sbb company aku dh bagi flexi hour....so, ok lah.... sebelum nie plg lewat 6.15 am aku kena gerak...kl x, mesti lambat smpi ofis...penat nk justify kat bos...actually dr teorinya nampak tak de yang luar biasa ngan rutin harian aku tu....tapi yang menyebabkan aku menjadi penat adalah kerana nak memanjat jalan Ulu Yam tu...setiap hari, pergi dan balik kerja....saper yg biasa ke Ulu Yam mesti dpt imagine camner keadaan jalan kat situ....uish...mencabar sungguh....

Mesti ada yang tertanya2....apsal tak ikut Rawang jer?....Rawang?....sebab, kat Rawang tak de LRT....aku tak kuasa nak naik komuter tu....Ya Allah....macam sardin...(ada lagi teruk dari sardin tak?)....selagi boleh sumbat, orang pakat masuk, macam tahu sumbat....pastu tren tu dah tak boleh jalan sebab terlalu pack dan ada org yang bersandar kat 1 button kat pintu utk menyedut power supaya tren tu boleh gerak....teknikal sgt ke bahasa aku nie?...hehehe....mcm tu lah lebih kurang....jd pilot tren tu jenuh lah buat pengumuman..."Sila jangan bersandar berdekatan dengan butang yang berada di tepi pintu kerana tren tidak dapat bergerak kerana tiada kuasa"....kat 3 kali jugak lah pilot tu announce....pastu tolak, tolak, tolak....nak bagi ruang kat button tu punya pasal....tu belum citer bab nak kuar tren....eeee......korg naik lah sendiri rasai pengalamannya...bagi aku, tu adalah mimpi ngeri yang akan menghantui malamku....ayat tak boleh blah....weiii......

ok lah....aku dh x larat nie...nak gie carik makan jap...takut pengsan kang....

Babai :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers