GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, November 8, 2011

Apam polka dot

Ok.....nie citer minggu lepas....skang nie kan trend wat apam polka dot....Cik Tasya pun tak lepas kan peluang....apa saja yang mendatangkan income, aku buat jer...janji halal kan....so aku pun startlah buat apam polka dot nie....anak2 tak yah cakaplah...punya lah suka...suka apa?...suka menyibuk...especially si kakak....dh siap booking nak deco dia punya sendirik...aku pun x suka mengecewakan permintaan anak2....jadi aku pun bagilah 3 bijik kat dia untuk deco....suka sangat dia....

Jom tengok hasil kerja Cik Tasya dan Qistina

nie dh ready untuk dikukus....macam2 bentuk ada dlm tu...polka dot lah, bugs lah, siap permintaan Qalish, Atomen...aku lukis jer lah walaupun x jadik...janji dia suka....
Nie hasil selepas kuar pengukus....
Nie siap packing nak jual kat ofis....

Nie 1 bekas sahabat aku yatie (Myhayatiz.blogspot.com) beli....thanx dear!
...sebagai support kawan2....


Nie nak bagi kat parent aku....
Bekas hijau tu pulak untuk anakandaku Qistina....dia nak jual kat sekolah.....(dah ikut ibunyer nak bisnes gak)

Amacam?...cun tak?....hehehe....kalau nak order, boleh saja....
harga dia camnie...
50 bijik = RM23 (x de filling)
50 bijik = RM25 (dengan filling)...filling blueberry, strawbery
Jemputlah order... :)

p/s: thanx a lot to Myhayatiz.blogspot.com for sharing this recipe...sedap....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...