GoRgEoUs!

VIP Followers

Friday, April 29, 2011

Cocoa Collagen Power Plus

Salam U Olls!....ari nie best jer kan...hujan bukan main lebat....nak bangun tido pun malas jer....tapi mengenangkan nak dtg kejer awal ari nie, kenalah bangun gak....ari nie nak balik Melaka...tu yg gie kejer awal....
sampai opis dh 7.30 am....becos of heavy rain, aku tak boleh drive seperti biasa....so aku jadi pemandu yg bersopan....jalan pun tak nampak, mana leh bawak laju2...bahayo utk kesihatan...hik3...

Haaa!!....mesti tertanya2...apa lah tajuk N3 si Tasya ari nie....nie nak habaq mai nie....Cocoa Collagen Power Plus tu sebenarnya produk minuman kesihatan....especially kepada yg dh berkawin...effect dia lagi power....untuk yg belum kawin pun boleh minum...no hal....

Aku memang addicted minum air nie...best giler...lgpun senang...bila2 nak minum ikut suka kita....aku tak ikut pun apa yg ditulis kat kotak tu....tu just cadangan jer...so, aku minum jer lah bila2 nak...tapi yg wajib every morning masa breakfast, aku mesti minum punyalah....buat pengganti kopi @ teh...

Produk nie kawan aku dari melaka yg kenalkan...nama dia Kak Nora...ada link dia kat sblh tu....dah 2 tahun lah aku minum produk nie...alhamdulillah, kesannya memang nampak....saper nak tau apa kesannya pada aku, boleh call aku personally k....hehehe....
So...kepada sesiapa yg belum mencuba, aku suggestkan sangat, belilah...rugi kalau tak mulakan dari sekarang....my stokis, wife dia kalau tgk tak percaya dah 40 tahun...org ingat dia still around 30 thn ok....respectlah...kalau nak kekal muda sentiasa, jangan tunggu lama2....tak payah pie cucuk tang sini, pie cucuk tang sana....minum ayaq nie dh cukup....bagus kan....

Kepada member2 blogger yang nak tau dgn lebih lanjut kelebihan produk nie, leh tgk link di atas...(Cocoa Collagen Power Plus page)....sumer khasiat & keistimewaannya ada tertulis di situ...
Ha....untuk lelaki pun ada tau....tapi nak story-mory lebih2 aku tak tau lah...sebab aku tak minum lah yg tu...kang tetiba aku berotot, haaa....tolong lah....hahahaha.....gurau jer ok....

Ok lah guys....jangan lupa baca....pastu belilah kat aku...aku jual murah jer....dlm tu aku tulis harga standard tulis kat kotak...kl direct beli ngan aku ada diskaun....

Selamat mencuba!....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers