GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, April 5, 2011

Malu i....

Salam....ari nie nak citer benda yg melucukan...bagi aku memalukan skali lah.....

Tadi gie lunch ngan Yatie & Ain...siap makan Yatie kata nak gie Harrods....hmmm.....menarik jugak....well, nak dijadikan cerita.....masa yatie gie pilih2 barang, aku ternampaklah 1 table yg bersusun kotak bertingkat2....hmmm....aku ternampaklah 1 botol 4 segi macam botol perfume....then aku pun cuba lah cium satu, satu....ambik 1 cium...hmmmm....wanginyer....setiap 1 tu....siap bagi Ain bau...yang bestnyer, aku siap sembur kat baju ngan tudung aku....pastu siap baca dia punya promotion...tapi baca ayat atas jer...ayat bawah tak baca....ngan confident nyer panggil sales girl tu....tanyalah....

Aku: Perfume nie kalau campur ngan bau lain boleh tak?
Sales girl: Perfume?...perfume yang mana?
Aku: (dengan konfiden nie)...tuuuu......(sambil tunjuk ngan jari kat table tu)...
Sales girl: ooo...tu bukan perfume kak...tu room spray....

OMG!!!....malunyer aku...seb baik dia tak nampak aku spray kat baju tadi....dak Ain lak cakap....patutlah bau dia kuat semacam....iskh...iskh...iskh....gelojoh betul dak Tasya nie....tu lah...lain kali baca dulu 'signboard' tu....nie main redah jer....malu2....
dan sekarang aku rasa nak muntah dan pening sebab bau dia kuat sangat....skang aku lah spray room...sumer org leh bau....arghhh!!!...pengsan....

Ok lah guys!....tahap gaban dah baunyer nie...aku kena ambik tindakan....nak gie cuci jap....

babai.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers