GoRgEoUs!

VIP Followers

Wednesday, April 13, 2011

Murah rezeki

Salam....Alhamdulillah.....ari nie murah rezeki....kat ofis aku ada 2 event dan bila ada event mesti ada makan2....murah lah rezeki....alhamdulillah....1 event sempena besday MD/CEO aku lah dan 1 lagi farewell utk SM HRM kami kat sini....dan department kitorg lak buat meeting...ada makan lagi...

Pagi makan nie....
Beehon goreng, telur goreng ngan sambal udang (tapi aku beli kat Mesra shop tadi beehoon sup)...so yg nie tak sentuh pun lagi....


Tengahari lak....
From besday MD/CEO makan nie...
menu banyak...ada Domino Pizza, cupcakes, kek, pulut kuning

Pulut kuning & kuah kari nie made by his wife (MD/CEO)...sodap....




Cupcakes nie pulak tempah lah...comel sangat dan kecik dan mahal...hehe....

Nie dari meeting department aku....
laksa......


From HRM department lak makan nasik campur...masakan melayu...sedap...ada masak asam ikan tenggiri, udang, ayam masak merah, ikan masin, ulam2, sambal belacan, buah, air....perghh!!...marbeles lah....aku yg masih sakit gigi nie pun tak blh tahan tgk...ambik jugak buat rasa...kl tak sakit gigi nie, mmg banyak aku sebat....gambar tak ambik...segan kat tmpt org...hehee......

Hari nie hari yang sangat murah rezeki dan aku sebagai umatNya sangatlah bersyukur dengan nikmat yang diberi walaupun dugaan kecil yg Allah beri nie, aku masih bersyukur dan beruntung.....

adeh...adeh....berdenyut gigi den...camno nak cabut nie...tak do effect pun ubat doktor bagi tu....huhu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers