GoRgEoUs!

VIP Followers

Sunday, April 24, 2011

XTVT Sunday

Salam u olls!....hari Ahad adalah hari yg paling membahagiakan.....aku bangun kol 9....best2....hari biasa tak dapat wei....Sabtu, Ahad jer...tapi hari ahad nie ada feeling lain macam...memang terasa hari untuk berehat...ngeh3....

Ok....pagi nie aku buat sardin rolls & sosej rolls for my beloved kids.....untuk sosej rolls, tak de nyer aku nak uli2 roti...aku pakai roti gardenia jer...janji rotikan....nie lah sedikit gambar utk tatapan....(nak jugak....)


 3 dari kiri, sosej rolls dan selebihnyer sardin rolls.....

Qistina memang happy sangat sebab makanan kegemaran dia ada ari nie....samalah jugak Qalish...suka tengok dia pegang sosej roll tu....digenggamnyer...nampak comel sangat...hehehe....

Ok....citer pagi dah abis...bersambung citer tghr lak.....
Lunch?....lunch nie special sikit....aku wat ketam masak lemak dan kacang botol goreng berlada letak udang....perghh!!...meleleh air liur....
tapi yg tak best, disebabkan anak2 aku dh kenyang makan segala rolls tu, lunch dh tak nak makan...tak per lah nak...janji korang nak makan.....
After lunch aku lepak kat rumah mak aku...siap tido sana lagi sampai petang....krohhh!!!!!

To be continued........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers