GoRgEoUs!

VIP Followers

Tuesday, March 22, 2011

Am I too excited or what???....

Salam pagi subuh sepi'e....jam sudah menunjukkan pukul 3.44 pagi....tapi mata aku nie segar bugar...macam esok tak kejer lak...nak kata terlebih tido, tak pun....balik kejer sampai rumah dah 9 malam...pastu gie melepak rumah mak aku sampai kol 10.30 mlm...balik rumah melanguk depan TV sampai kol 11 lebih...selebihnyer tu dah terlelaplah...heheh....

Nie tengah pikir naper aku tak leh tido?...tapi sebenarnya, aku start terjaga kol 2.55 am tadi...sampailah la nie, masih tak blh lelap....setiap kali aku pejam mata, aku terbayang2 perjumpaan aku dengan kawan2 baru di burger king semalam....hah!....jeng3.....

Petang semalam after work, aku ngan Yatie berjumpa teman baru di burger king , KLCC....bukan calang2 orang....orang yang dah berjaya dan pendapatan 5 angka....hanya dengan bisnes yang mereka cebur nie.....apa yang diceritakan?...pasal bisnes lah....bisnes apa?...biarlah rahsia...nanti dah join baru aku war2kan kepada rakyat M'sia...hahaha.....sebelum nie aku pernah cakap kat Yatie....aku nak dengar dulu...sebab kalau ikutkan aku tak minat buat sebab from my mom history, that time, bisnes nie tak blh jalan....so ada goyah dlm hati nk buat...tapi selepas mendengar plan marketing dan support from their team, membuatkan hati aku terbuka hingga tak boleh melelapkan mata nie....hmmmm....Mai and Nurul, kalau u oll baca entry i nie, mesti tersenyum....gila dah dak Tasya nie....to my fren Yatie....mu boleh tido tak Tie?...hahaha...aku memang dah gila....

Semalam sampai jer rumah, terus call hubby...as usual, my hubby very supportive dlm bisnes2 yang aku nak cebur....cayang abang!....hehe....termasuklah yang ini...cuma pesanannya, "buat betul2...bukan sikit2 modal"...ok....kata2 semangat yang memberangsangkan aku.....
Tapi bila lepak rumah mak aku, aku sajer jer tanya kisah2 dia buat bisnes nie dulu...as i expected, she totaly not agree if i want to join this bisnes....ok...one of cabaran....tapi, ego beb....siap cakap kat mak aku, "Eh!...mana ada akak cakap nak join"...ngeh3...tapi diakan ibu i...dia dah blh baca hati anak dia sorg nie....tapi biasalah...aku memang degil....

Aku sebenarnya masih terpikir2....boleh ke?....walaupun support yang diberi oleh mereka2 nie sangat hebat, apa2 pun bergantung pada diri sendiri...dah mcm2 bisnes aku buat....tapi biasa ending dia, tak ke mana....masalahnya?....berat mulut....tak tau nak mulakan bercerita ngan orang....(alasan...) mcm bisnes yang aku pernah join sebelum nie....bukan susah pun....support team gila2 punya best...every week ada perjumpaan...buat makan2 kat rumah bisnes partner....diajar cara nak berkomunikasi...mewujudkan perhubungan persahabatan dengan rakan2 yang telah lama terpisah....tu pun aku tak blh buat....hmmm.....tu yang masih terpikir2 dalam hati nie...boleh ke?....

Aku akan terus cuba melelapkan mata sambil berpikir...
Boleh ke?..........................................................

5 comments:

Trying To Be Muslim.. said...

:) Now lagi sejam nak masuk subuh in doha ni....and Ayu masih tak leh lena....huk3....kite serupe....adeh..semalam pun lene 2 jam jeh.....

The Strange Traveller said...

:)...tak boleh tido ek...same goes to me masa mula2 dengar biz plan dorang..memang hebat...and fikir punya fikir dan discus punya discus dengan husb, terus grab...and Alhamdulillah sekarang dapat hasilnya...cepat2 rebut peluang... 9 hari je lagi ni...hehe

The Cendol Champion said...

aku tdo...kroh222...hik,hik

The Strange Traveller said...

ko kenal tak intan ni? mesti kerja klcc ni... ce baca kat blgo ni http://salhazain.com/blog/. salha ni pun group hanis jugak...dia sama line dgn mai....dorang ni memang meletup2!..insyaAllah aku pun nak jadi macam dorang....(tak salah berangan kan!) hehe

Gorgeous78 said...

Tie: sedap mu tido tie...semalam rabak mata aku tie...tu mlm tadi tido bukan main awal lagi...
De: fuyyooo...glamour you blog dia...berangan tak pe...buat masa nie angan2ku musnah...huhu....bukan rezeki aku lagi...tiba masa aku kejar...hehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers