GoRgEoUs!

VIP Followers

Friday, March 4, 2011

Ngeri

Awas!....gambar yang bakal aku post kan di sini berunsur 18SG....hehe...


nie sumer gambar masa aku buat Emergency Response Exercise di Dungun....and my role dlm exercise tu SIMCELL member and make-up artist...hehehe....SIMCELL secara ringkasnya rehearsal sblm exercise lah...kitorg akan berlakon sblm hari kejadian...make-up...takkan tak tau kot....


Jom tgk hasil kerja aku nie...org make-up org kasi cun...aku bhgn ngeri punya....walaupun x professional, tapi bagi aku yg tak belajar psl make-up2 nie, kira success lah kan...(sape lagi nak puji selain diri sendiri...)
Tapi gambar2 nie masih kat dlam bilik make-up....masa kat tmpt kejadian tak leh ambik gambar....jadi tak dpt tgk yg lebih real ngan darah meleleh-leleh....

 Brother nie dia terbakar....hehe...

 Brother nie luka kat tangan....

 Brother nie lak luka kat tapak tangan dia....

 Yang nie patah kaki...tulang terkeluar.....eee.....

brother yg sedih nie luka kat kepala ngan tangan gak....

Kepada pelakon2 lagak ngeri, terima kasih k....sbb beri kerjasama membenarkan aku menyolek diorg....dan mereka2 nie memang pelakon handalan...real gitu.....


Njoy!.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers