GoRgEoUs!

VIP Followers

Monday, March 28, 2011

Lunch at Little Penang

Salam....ari nie aku ngan yatie gie lunch kat Little Penang, KLCC....officemate ajak makan kari sotong kat Dato' Keramat...tapi memandangkan masa tak berapa mengizinkan, kami cancel dan aku kuar lunch ngan Yatie kat Little Penang jer....

Menu we all ari nie simple jer.....

Rojak...marbeles!!...we all share...

ABC ...Tie punya....

Nie aku order...tapi aku tukar kepada curry beehoon

Nie Tie punya....Char Kuey Teow...nyum2....

aku minum nie jer....Lemon Barli Ice....

Best2....esok cadang2 nak cuba nasib beli gandus...bukan apa...sejak masuk TV nie, nak beli gandus kena beratur....aku nie bukanlah jenis rajin nk beratur panjang2....melainkan kalau dh teringin sangat....memang aku sanggup...tengoklah esok...rasa2 macam tahap teringin...tapi bukan mengidam k....

c u tomorrow k guys.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers