GoRgEoUs!

VIP Followers

Wednesday, March 16, 2011

Cekodok pisang & Puding Marble

hmmmmm.....semalam tengok entry Yatie (myhayatiz@blogspot.com) ....terliur lak tengok Puding Marble yang dia selalu buat....kalau ikutkan hati, malam tadi gak nak buat...memandangkan hari dah lewat malam, tak de lah kedai yang bukak kan....hehe...pujuklah hati nie......

This is my 1st time wat puding marble...tak sangka jadik....gumbira rasa hati...tak sabar nak tunggu hubby balik dan rasa puding i nie....

Amacam?...ok tak?...Tie & Ayu...thanx for the recipe.....bak kata Yatie....ikhlas puan yang memberi resepi nie.....ngeh3.....(korang lah)....nak resepi?....gie blog diorg nie k...

Nie sebelum masuk lemari ais

Nie sesudah keluar dari lemari ais

Pastu anak2 request nak makan cekodok pisang....dah janji ngan diorg semalam....dan 2 hari lepas dah beli pisang sebab nak wat cekodok lah....
tengok....thumbs up from my kids...thanx dear!...walaupun rupa tak berapa nak cun, yang penting rasakan....i like :-)




Ok...babai...

6 comments:

fabulousmummy said...

lapar pulak tengok cekodok tu!

Cahaya hidup said...

bestnya....2 jenis kuih lagi ko..rajin

Celoteh-Celoteh..... said...

hmmm...mummy....lapar yer....dtg KL nnt bgtau....aku wat coklat utk ko...jgn lupa tau...

Tie...rajin sebab tie nye puding tu lah...tak leh tahan tgk...pastu dua2 kuih tu x memerlukan masa yg sama nak buat...leh lah layan...tp sedap tie...i like....

Ayu Safieza said...
This comment has been removed by the author.
Ayu Safieza said...

Tasya...bravo2!! Tahniah...cepatnye belajo...rajin2...Ayu bg 5 stars..boleh ngalahkan kita ni Tie....hik3!!

Tgok jepuk pisang , adeh......lapor loh....kat dapor ada pisang nangke je...putik puloook!!! Ngeeeeee

Celoteh-Celoteh..... said...

Ayu...hehe....tq2....

uishh...pisang kejap jer masak tu Ayu...sementara nak wat jepuk pisang, mesti banyok resepi lain Ayu buat doh.....ngeh3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...