GoRgEoUs!

VIP Followers

Saturday, March 19, 2011

Jalan2 pagi Sabtu

Salam Sabtu....ari nie cuaca mendung jer....nampak gayanya, x de lah ke fun fair lagi anak2 ku ini...masalahnyer, fun fair bukak malam...so, x de harapanlah...esok dah nak balik KL...len kali jer lah yer anak2ku sayang....

Pagi2 lagi dah kuar....breakfast di McD...layankan anak2....punyalah ramai orang...cuti sekolah lah katakan....McD pun penuh....selesai makan, gie jalan2 kat Dataran Pahlawan dan Hatten Square (ye ke?...)...Hatten nie tempat baru...shopping kompleks dah siap...tinggal kondo ke, pent house ke, aku tak surelah tingkat atasnya yg masih dlm pembikinan....jalan....jalan...jalan....dan jalan sampailah anak aku si Qalish buat perangai...dia dh dpt CD Atoman (Ultraman), dan2 tu jugak ajak balik rumah....konon2 penatlah...nak dukunglah...masalahnya, dia tak nak bibik dukung...nak aku dukung...abis tu, wat hapa aku bawak bibik kl aku jugak kena dukung?....last2, aku dukung lah jugak...tapi sekejap jer...pastu aku carik tempat duduk dan duduk...si Qalish dah menangis2 nak dukung....pastu papa dia cakap...."jom lah ibu...kita antar dia balik, pastu kita kuar bawak kakak jer"....terus jer, "ok lah ibu....adik jalan sendiri""....hmmm....sabor jer lah.....

Teringatlah yang susu Qalish dah abis...terus ke Carrefour...on the way tu, nampak lak tempat main...kenalah layan main mesin mainan tu....nie lah aksi mereka....













Lepas beli susu jer, balik lah rumah...rupa2nya ngantuk si Qalish nie....masuk keter jer, dalam 10 minit, dia tido....begitulah gelagat anak2 ku ini....

Nie ada sambungan lagi tau.....lepas antar anak2 balik rumah, ibu ngan papa nak kuar jumpa member jap...pasnie sambung citer ibu lak...hehe...tungguuuuu......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers