GoRgEoUs!

VIP Followers

Wednesday, March 16, 2011

Terjaminkah kehidupan Anda?


Salam....gempak tak entry hari nie?....mesti ramai yang tertanya2.....apa yang cuba nak disampaikan oleh si Tasya nie?...berapa ramai antara pembaca entry nie yang dah membeli insuran nyawa?....aku sure ramai yang dah beli...sekarang insuran 1 keperluan....bukan kehendak lagi...tanpa insuran, susah untuk kita jamin masa depan keluarga kita....melainkan u olls tergolong dalam golongan yang duit melimpah ruah, terkuar2 poket....tapi aku rasa golongan nie pun ambik insuran.....

Siapa antara kita yang betul2 paham isi kandungan insuran kita?....tak payah tanya org lain, aku sendiri sebelum nie pun percaya bulat2 pada ejen....apa yang mereka terang, yang tu lah aku pegang....
kawan2 diluar sana, jangan jadi mcm aku....sejak akhir2 nie baru aku tersedar dari tido yang lena setelah ada seorg sahabat bertanya, "ko pernah baca polisi insuran ko?"...dah tentu jawapannya, TAK!....kesiankan...terlalu percaya pada ejen....
jom aku nak sedarkan kawan2 diluar sana yang kalau2 ada mcm aku sebelum nie....sejak aku dikejutkan dari tido tu, aku mula berhati2 dengan insuran yang aku beli...
Kawan2....insuran yang bakal korg dengar nie adalah insuran yang terbaik di dunia buat masa sekarang...coverage yang mereka beri, memang tiada tandingan....cuba beritahu aku insuran mana yang boleh bagi medical card ngan harga RM650k?...setahun leh pakai RM65k....operation plg mahal ialah pembedahan jantung...tu pun RM45k...nie dia leh bagi RM65k....ada?...ada?....tu baru 1....belum citer psl kematian, 36 penyakit, masuk ward...iskh...maleh lah kawan nak citer....hehe....

Camnie lah...bagi mereka yang tertarik nak dengar dan dapatkan quotation, boleh lah hubungi aku....tak kena bayar pun...(bayar bl tipon jer lah...hehehe)...quotation FOC beb!...kalau suka, leh upgrade dari insuran lama kepada yang baru nie....kl masih nak teruskan yang lama, dipersilakan...
tapi aku nak ingatkan, sementara belum jadi apa2 nie, kita leh goyang kaki...tapi kalau sesuatu yang kita tak jangka akan berlaku, adakah kehidupan anda atau keluarga terjamin?...fikir2kanlah....aku tak paksa....hanya mengingati....dan berkongsi sesuatu yang baik.... 

Boleh call atau sms kepada sesiapa nak dengar....Buatlah persediaan dari sekarang supaya masa depan mereka yang tersayang TERJAMIN....
saya hanya menerangkan isi kandungan polisi...tiada terselindung...transparent...kalau was2, baca sendiri polisi...Apa tunggu lagi?...call lah yer....

Call/SMS: 0196646236

2 comments:

Cahaya hidup said...

nnt balik sini cerita ngn aku k :)

Celoteh-Celoteh..... said...

baek tie... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...