GoRgEoUs!

VIP Followers

Sunday, March 27, 2011

Dalam Hati ada Taman....

Salam....Selamat pagi sumer....alhamdulillah....aku masih lagi diberi peluang oleh Allah untuk bernafas di bumi pinjamanNya.....pagi nie aku buat cekodok kentang jer...pastu tengok blog....pegilah ziarah kat blog kawan2 baru yang ziarah kat blog aku....hati aku betul2 tersentuh pagi nie di 1 blog ntry (http://alma2paradise.blogspot.com)....ntry Jumaat terakhir?....betul2 membuatkan hati aku sebak....aku nie nmpk jer cool...tapi dalam hati ada taman...tgk citer sedih jer mesti meleleh air mata....baca citer sedih leh nangis....nie baca ntry pun leh sedih.....

Kalau korang nak tau citernyer, leh lah ziarah kat blog beliau....(http://alma2paradise.blogspot.com)....
Bila kita tengok kesedihan org lain, kita pasti akan teringat org2 yang kita sayang...dan dengan itu kita akan berdoa agar Allah selamatkan mereka2 ini....begitu juga saudara sesama Islam....mintak jauh sangat dari ditimpa malapetaka dan musibah.....

Actually i try to find out who's Alma...from the 1st entry he/she created the blog, he/she never introduce himself/herself....but i guest Alma nie a boy/man....Alma is his/her hometown at Bukit Mertajam....anyway, nice blog with mystery identity...hehe...

Ok guys!....got ot go....nak masak lah.....i will continue my blog entry later.....

Happy Sunday!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...