GoRgEoUs!

VIP Followers

Monday, March 7, 2011

Tabahkan Hatiku

Salam 1 Benua.....ari nie rajin lah pulok aku meng'update' blog....mau tak rajinnyer...berukband aku nie dah bayor pun masalah jugak...tak boleh nak pakai lagi....dah nie melepak rumah mak aku lah nie...sambil mengajar anak aku buat homework nya.....dan sekarang nie aku hangin 1 badan (hangin lagi)....sebab tu lah aku tak boleh jadi cikgu....tak aku yang kena sawan, anak2 murid aku yang kena sawan...aku bab mengajar memang tak de kesabaran....malam nie anak aku si Qistina dah melalak kena lepuk ngan aku...mengajar dia buat matematik....mana tak hanginnyer...dia bukan tak pandai...setiap kali exam, almost sumer subjek dapat 90 and above...tapi bila kat rumah, dia akan jadi tak tau....mau aku tak hangin....aku pun pelik....

Bak Kata baby nie "The more I think, The more confused I get".....


Sian tgk dia...tapi geram sangat sbb simple matematik pun dia tak leh buat...agaknyer garang sgt aku ngajar kot....tapi kalau aku lembut2 dia naik lemak....iskh....kusut tul....nak antar tuisyen, masalahnyer aku nie weekend housewife....sabtu ahad jer balik Melaka...hubby kejer shift...memang susah nak kena sabtu ahad...jadi most of the time aku yang balik sana....tak kisah lah tu....tapi anak aku nie...apa kaedah yang mudah untuk aku ajar dia di rumah tanpa perlu dia kuar tuisyen....hari sekolah memang tak boleh...every day dia ada homework....

Aku rasa aku tau jawapannya....ramai yang rekemen aku ngan produk Score A....aku ingat bila sumer urusan rumah & pindah rumah aku dah selesai, aku akan cuba Score A pulak....bagi kengkawan, tunggu yer...nanti kita tgk hasilnya selepas mencuba Score A...tapi bukan dalam masa terdekat nie lah....

Bagi mereka2 yang anak2nya telah berjaya dengan produk pendidikan nie, please share....

Thanx you all....gud nite dan salam.....time to zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers